Meer over dit project


De afgelopen jaren maakte Essensor een complete transformatie door op het gebied van merkidentiteit en uitstraling. Een partner ontwikkelde de nieuwe huisstijl en aan ons de eer om deze te vertalen naar een moderne website die daar volledig bij aansluit. Een fris jasje: kleurrijk maar zakelijk, voor een corporate doelgroep zonder afstandelijk te zijn.


Enkele cijfers
  • 25
    Jarig bestaan in 2020
  • 10.000+
    Consumenten in database
  • 20+
    Medewerkers

Kleurgebruik

  • #004c45
  • #fdda00
  • #6cace4
  • #ff7800
  • #5489a3

Typografie

  • Arimo abcdefghijklmnopqrstuvwxyz
  • Arimo abcdefghijklmnopqrstuvwxyz

Geavanceerde website

Onze WordPress-experts bouwden een slimme website die makkelijk (zelf) te gebruiken en beheren is. Volledig responsive en ontwikkeld volgens het mobile first-principe. Op ieder apparaat is de website even krachtig, gebruiksvriendelijk en leesbaar. Ook is de website zó opgezet dat de website SEO-proof is en goed gevonden wordt in de zoekmachines. Een bedrijf dat zich dagelijks bezighoudt met de meest geavanceerde onderzoekstechnieken op het gebied van food & non-food, heeft natuurlijk een net zo geavanceerde website nodig!

Ook zo'n mooi project starten? Neem snel contact op met Stefan Post

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Beleving brengen op website en in magazine

Voor het realiseren van jouw recreatiewoning

TOP Totaal

Bekijk deze case

Merken waarvoor wij werken