Brand identity Foodtruck Onbeschaft

‘Een gepassioneerd culinair entertainer’, dat is hoe Henk van Keulen zich het liefst laat omschrijven. De inspiratie die hij opdeed tijdens zijn jarenlange ervaring in de horeca door heel Nederland heeft hij samengevoegd in zijn eigen bedrijf: ‘Henk van Keulen’

Wij kregen de uitdaging om zijn volledige brand identity te ontwikkelen, van het logo tot en met de complete website. Daarnaast wilde Henk onder zijn vlag een aantal nieuwe concepten ontwikkelen, waarover we uitstekend kunnen meedenken. Ons creatieve team heeft dat enthousiast opgepakt en al een aantal prachtige resultaten geboekt.

Winnaar Starter Business Event Gemeente Ede

Meer over dit project

Culinair entertainer Henk van Keulen zet de bouwwereld graag op z’n kop met zijn foodtruck Onbeschaft. Een complete roadshow waarbij bijna alle elementen uit de bouwwereld aan bod komen. En dat is in de praktijk net zo bizar als dat het klinkt. Er komt hamburgersaus uit de kitspuit, hij gebruikt een smoking-BBQ op een cementmolen en snijdt spareribs-op-maat met de cirkelzaag. Sinds Henk van Keulen het concept Onbeschaft lanceerde wordt hij overvallen door enorme interesse vanuit de bouwwereld.

Het succesvolle concept dat we samen met hem ontwikkelden begon als wild idee op een heel gewone avond. Henk doet niets liever dan heerlijk koken, en houdt wel van nieuwe concepten en uitdagingen. Henk: “Tijdens mijn jaren in de horeca heb ik al van alles voorbij zien komen. Lekker koken is een basisvoorwaarde om ieder evenement en feest tot een succes te maken. Dat doen we met duurzame, biologische en lokale ingrediënten. Maar de beleving zit in de gewaagde combinatie van kwaliteitsgerechten én entertainment. Dat maakt de beleving spectaculair.”


Enkele cijfers
  • 143
    Cateringen in 2019
  • +40%
    Reserveringen
  • 981
    Tevreden klanten

Kleurgebruik

  • #f2b85e
  • #ffffff
  • #0a0a0a

Typografie

  • Open Sans abcdefghijklmnopqrstuvwxyz
  • Open Sans abcdefghijklmnopqrstuvwxyz

Herkenning

Onbeschaft bestaat uit een complete roadshow boordevol over-the-top-verrassingen, geschikt voor kleine en grote events. In de show die Henk met zijn team opvoert komen zo’n beetje alle elementen uit de bouwwereld aan bod. Natuurlijk is er een schaftkeet die compleet is uitgerust met alles wat een BBQ-show nodig heeft. Het leuke is de herkenning die Henk teweegbrengt bij zijn publiek. Aannemers en opdrachtgevers gebruiken de roadshow om hun bouwvakkers op originele wijze te bedanken. Henk treedt daarom veel op in de omgeving van de bouwplaats bij start bouw, tijdens de oplevering of bij het bereiken van het hoogste punt.

Behoefte

Onbeschaft blijkt een succesvol concept dat voorziet in een belangrijke behoefte. Henk van Keulen nam al deel aan evenementen met meer dan 800 bezoekers en hij krijgt het alleen maar drukker. “Dat is waar we het voor doen. Zowel in de zomer als in de winter, als een lekkere warme hap op de bouwplaats bijzonder wordt gewaardeerd”, besluit Henk van Keulen die zichzelf met bouwhelm, werkbroek en grof gereedschap graag onvergetelijk maakt bij zijn publiek.

Ook zo'n mooi project starten? Neem snel contact op met Daan van Woezik

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Onderscheidend vermogen door creatieve campagnes

Multimediale reclamecampagnes en creatieve concepten

Praxis

Bekijk deze case

Merken waarvoor wij werken