Al ruim 10 jaar betrokken als marketingpartner
JK vloerverwarmingEen klant waar we trots op zijn
JK vloerverwarming is dé internationale specialist voor vloerverwarming. Met een innovatieve, zelfontwikkelde slijpmachine brengen ze vloerverwarming aan in vrijwel elke bestaande ondergrond. Veconet is al jaren de vaste partner voor marketingvraagstukken. JK vloerverwarming –toen nog Janssen Krop– werd in 1994 opgericht door Hein Janssen en Ron Krop. Hein bedacht de Floorgrinder® om vloerverwarming in bestaande vloeren te slijpen. Met deze innovatie uitvinding veroverden ze de markt. Medewerkers Ferdi Jonkers en Rudi Maagdelijn vertellen over wat Veconet voor JK vloerverwarming betekent.
Online aanwezigheid
Rudi bijt het spits af: “Voor grote aankopen oriënteren consumenten zich steeds meer online. Traditioneel benaderden wij de markt via de dealers. Nu onze potentiële klanten zich steeds meer online begeven, grijpen wij de kans om onze online aanwezigheid goed neer te zetten. Je moet vindbaar zijn, met je hele verhaal. Daarom namen we Veconet in de arm. Ze hielpen ons in eerste instantie met het opzetten van de complete online strategie.”
Innovatie
Ferdi vult aan: “Toen we een samenwerking wilden opzetten met onze leverancier Fermacell, heeft het team van Veconet ons geweldig geholpen. Mede dankzij hun inzet is de innovatieve JK fermafloor er gekomen. Het is een totaaloplossing voor een duurzaam vloerverwarmingssysteem voor renovatie- en nieuwbouwprojecten. Stefan en zijn team ondersteunden ons bij de online kant van het verhaal, ontwikkelden brochures en dachten mee over onze beurspresentatie tijdens de VSK beurs in Utrecht.”
Software en online integratie
“Wij hadden een partner nodig die kan meebewegen met wat wij willen en wat de klant van ons vraagt. In Veconet hebben we zo’n partner gevonden”, vertelt Rudi verder. Vol trots laat hij de online toepassing zien die weergeeft waar vloerverwarming van JK ligt. “Dit heeft Veconet zo gebouwd dat het samenwerkt met software die wij zelf ontwikkelen. Zo kan iedereen een referentieproject in de buurt vinden waar onze vloerverwarming ligt. Dat soort slimme oplossingen vind ik prachtig.”
Meer over dit project
Veconet is sinds 2009 de specialist voor (online) marketing voor JK vloerverwarming. Dat bevalt van beide kanten geweldig. Ferdi: “We werken met plezier samen en we zien dat Stefan en zijn team datzelfde plezier uitstralen. Veconet is voor ons om de hoek, easy-going en van strategisch belang. We gaan ervan uit dat we ook in de toekomst nog lang met elkaar zullen samenwerken!”
We helpen JK vloerverwarming met zowel de online marketingactiviteiten als met meer traditionele marketinginzet. De combinatie van de verschillende kanalen realiseert het beste rendement. De daadwerkelijke groei die we bij onze klant zien maakt ons trots en voedt de ambitie om keer op keer voor het hoogst haalbare te gaan.
Behaalde resultaten
-
10+
Jaar klant -
12
Landen actief -
100+
Medewerkers -
100.000+
Referenties


Kleurgebruik
- #ee3224
- #b2251b
- #000000
- #f2f2f2
- #ffffff
Typografie
- Arvo abcdefghijklmnopqrstuvwxyz
- Arvo abcdefghijklmnopqrstuvwxyz
Lorem ipsum dolor sit ame
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quis, sem.
Fermacell, JK vloerverwarming en Uzin Utz Nederland slaan de handen ineen
JK fermafloor is een compleet, lichtgewicht en maatwerk droogbouwvloersysteem, dat ontstaan is uit een unieke samenwerking tussen drie bedrijven: Fermacell BV, JK vloerverwarming en Uzin Utz Nederland. Wij hebben voor deze samenwerking het ontwerp en de technische realisatie verzorgd. Het was een leuk en uitdagend project met een mooi resultaat, waar wij trots op zijn en waar de drie betrokken bedrijven ontzettend tevreden over zijn.
Ook zo'n mooi project starten? Neem snel contact op met Stefan Post

