Merkidentiteit & positionering

Competitief voordeel door merkonderscheid

Een merk is meer dan alleen een logo en huisstijl. Het is een identiteit opgebouwd uit een opeenstapeling van associaties. Associaties die personen verbinden aan jouw organisatie, diensten of producten: een merk wordt dus niet door jou bepaald, maar door de mensen die jij bereikt. Hoe je naar buiten treedt is daarom doorslaggevend. En dat vereist een heldere positionering. Daarvoor kun je bij ons terecht. Wij helpen je bij het analyseren van jouw merk en onderzoeken hoe je het beoogde imago tot stand brengt. Aan de hand van effectieve modellen zorgen wij ervoor dat je jouw merk op de beste manier positioneert en profileert.

Neem contact op
There isn’t any significant difference between the various brands of whiskey, or cigarettes or beer. They are all about the same. And so are the cake mixes and the detergents, and the margarines… The manufacturer who dedicates his advertising to building the most sharply defined personality for his brand will get the largest share of the market at the highest profit.
David Ogilvy

Meer weten over onze diensten?

Of gewoon eens kennismaken? Laat je gegevens achter en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Wil je ons direct briefen?

Via ons handige formulier zijn jouw wensen meteen helder.

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wil je ons direct briefen?

Via ons handige formulier zijn jouw wensen meteen helder.