Reclamecampagnes
Strategie & CampagnesReclame die werkt
Hier gaat ons hart sneller van kloppen: het uitrollen van creatieve campagnes waarover mensen praten. Campagnes die memorabel zijn en tot actie aanzetten, zonder dat je daarvoor eindeloos hoeft te adverteren. Dat kan bijvoorbeeld met humor – onze campagnes voor Praxis Ede & Apeldoorn zijn daar goede voorbeelden van. Maar geen bedrijf is hetzelfde; een campagne is altijd maatwerk. Soms zetten we mensen bewust op het verkeerde been, of stemt onze campagne tot nadenken. In sommige gevallen rollen we campagnes uit die werkelijk choqueren, omdat dat nodig kan zijn om de doelgroep wakker te schudden. We kijken altijd welke insteek de boodschap overbrengt en welke mix van kanalen het meeste resultaat oplevert. Daarvoor gebruiken we bewezen reclame- en communicatiemodellen en verrichten we uitgebreid mediabereiksonderzoek. Zo ben je altijd verzekerd van een campagne met slagkracht.
Mediastrategie
Voordat we een campagne uitrollen, toetsen wij de diensten of producten van jouw merk via diverse reclamemodellen. Op deze manier achterhalen we de aangewezen MarCom-route; de aankoopmotivatie van iemand die overweegt een verzekering af te sluiten is bijvoorbeeld totaal anders dan die van iemand op zoek naar een nieuw wasmiddel. Vervolgens kijken we met een objectieve blik naar het volledige medialandschap en beoordelen we de verschillende opties aan de hand van bereik, kosten en communicatievermogen. Zo komen we tot de meest effectieve mix van media en kanalen. Via een mediabereiksonderzoek selecteren we vervolgens de beste titels – hiervoor raadplegen we rapportages van het NMO (Nationaal Media Onderzoek), SKO (Stichting KijkOnderzoek) en NLO (Nationaal Luister Onderzoek).
Mediaplaatsing
Hoe creatiever de campagne, des te minder uitingen je nodig hebt om de boodschap over te brengen. Maar adverteren kost hoe dan ook geld. En als je je bedenkt dat doorgaans driekwart van je budget naar media-inkoop gaat, is het zaak dat er goed wordt onderhandeld. Omdat wij als bureau veel advertentieruimte afnemen, weten we altijd bodemprijzen voor je te bedingen. Via een doordachte mediaplanning zetten wij de advertenties vervolgens zo effectief mogelijk in. Ons doel is simpel: zoveel mogelijk resultaat, tegen de laagste kosten.
Ik wil meer informatie over:
Reclamecampagnes

Onder het genot van een kopje koffie kennismaken met Daan van Woezik? Vul onderstaand formulier in, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.
